Posted in strikking, Uncategorized

Bøvertun og Valdres

For en ukes tid siden ble jeg endelig ferdig med min Bøvertun. Jeg strikker mye som jeg gir bort, så i år har jeg en ambisjon om å strikke mer til meg selv. Denne er jeg bare så fornøyd med! Strikket i Drops baby merino, myk og deilig å ha på seg, og akkurat passe varm nå i vårværet. Må få tatt et ordentlig bilde av den ser jeg.

Lillemann ville så veldig gjerne ha ei grønn kofte, så jeg strikket ei Valdreskofte til ham i Drops baby merino. Jeg var litt skeptisk til fargevalget hans, men den ble slett ikke verst! Han vil absolutt ikke bruke den, og absolutt ikke gi den bort (“Jeg har tenkt å bruke den i morgen”). Ikke greit når det klør uansett hva man tar på..

2017-04-05 23.05.36

Har lyst til å strikke ei ny Telemarkskofte til ham, men må prøve å finne et bambus- eller bomullsgarn så den blir brukt. Det blir neppe før til høsten 🙂

Author:

Jeg jobber og har eneansvar for verdens herligste gutt. Derfor blir nesten alle kvelder tilbragt hjemme, som regel med strikketøy mellom hendene 😊

Leave a Reply

