Posted in Barn, Kjole, strikking

Putty-kjole (Petra-kjole)

Å feste tråder er noe av det kjedeligste jeg vet, så ferdige strikkeprosjekter blir alltid liggende en stund før de blir ferdig. For et par dager siden tok jeg mot til meg og festet trådene på Putty-kjolen og la den i et vått håndkle.


Selv ble jeg fornøyd, og det håper jeg mottaker også blir når den tid kommer 😊

Putty-kjole (eller Petra-kjole som den også kalles) i marineblå og hvitt.
Baksiden på Putty-kjolen (eller Petra-kjole som den også kalles)

Strikket i marineblå og hvitt drops baby merino, størrelse 5 år. Strikket på pinne nr 3. Men siden jeg strikker litt stramt er den nok mer 4 år.

Mørk blå Putty-kjole, sett forfra.
Forsiden av kjolen

Fortsatt ligger Rallargenseren og venter på trådfesting, i mellomtiden har jeg startet på en ny…

Author:

Jeg jobber og har eneansvar for verdens herligste gutt. Derfor blir nesten alle kvelder tilbragt hjemme, som regel med strikketøy mellom hendene 😊

Leave a Reply

